301 Moved Permanently

Moved Permanently

The document has moved here.

Haber Detayı
06 Şubat 2021 - Cumartesi 13:42 Bu haber 419 kez okundu
 
Soba gazından zehirlenen 1 kişi hastaneye kaldırıldı
Tekirdağ’ın Kapaklı ilçesi İnönü Mahallesi’nde yaşayan bir kişi, soba zehirlenmesi nedeniyle hastaneye kaldırıldı.
ASAYİŞ Haberi
Soba gazından zehirlenen 1 kişi hastaneye kaldırıldı

Olay, 5 Şubat Cuma günü saat 23.30 sularında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, akşam saatlerinde ısınmak için evindeki sobayı yakan 80 yaşındaki Ali Ç., yanan sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. İhbar üzerine olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri, yaşlı adamı ambulansla Kapaklı Devlet Hastanesine kaldırdı.


Hastanede tedavi altına alınan Ali Ç.’nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Yaşlı adam tedbir amaçlı bir geceliğine hastanede müşahede altına alındı. Emniyet ekipleri, olayla ilgili soruşturma başlattı.

 

Haber: TEKİRDAĞ (İHA)

Kaynak: (İHA) - İhlas Haber Ajansı Editör:
Yorumlar
Haber Yazılımı